Ginga Moment

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga Moment

Ginga-aiheinen roolipeli vuodesta 2014 (c) Unknownsoldier


    Juonikaavio

    Unknownsoldier
    Unknownsoldier
    Admin


    Viestien lukumäärä : 25
    Join date : 09.03.2014
    Paikkakunta : Kouvola,Lehtomäki

    Juonikaavio Empty Juonikaavio

    Viesti kirjoittaja Unknownsoldier La Maalis 22, 2014 8:27 pm

    Noh, ei kai tämä nyt mikään varsinainen kaavio ollutkaan, mutta pikemmittä puheitta aloitetaan!

    On kulunut muutama vuosi Weedin pentujen syntymästä ja Ohussa elellään leppoisaa yhteiseloa. Ylipäällikkönä toimii Weed apunaan Gin ja Riki. Ohun soturit ovat hajaantuneet ympäri Japania ja Ohussa majailee n. 750 soturia. Japanin alpeilla kuitenkin majaili röyhkeä kishu inu Don. Kishun tavoitteena oli ensin murskata Ohu 4000- päisellä laumallaan. Sitten olisi vuorossa muu Japani. Donin maantieryövärit eivät tunne armoa eivätkä kaihda keinoja saavuttaakseen tavoitteensa. Ohu ei tiedä koko laumasta mitään ja Don lähettääkin viestin Ohulle: " Ohun junttien aikakausi on ohi! Minä, Don olen pian uusi maailmanhallitsija eivätkä seniilit vanhukset pidättele minua! Koska olen reilu, saatte puoli vuotta aikaa kasata ja lisätä joukkojenne määrää. Sen jälkeen tulemme ja tapamme teidät! " Uutisesta hämmentynyt Weed ei kykene toimimaan, joten Gin ottaa määräysvallan hetkellisesti.

      Kellonaika on nyt Pe Toukokuu 17, 2024 8:30 am